7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne kontakt@iconlounge.dk

kr. 359,00

(16 kundeanmeldelser)

Skift den kedelige rundboldkamp ud med det hurtige frisbee-spil KanJam! Kast frisbee'en mod målet og lad din holdkammerat dunke den ned for at få point. Hvis det lykkes dig at ramme det smalle hul på målets forside, vinder dit hold desuden straks! Suc … læs mere her

Er KanJam Frisbee-spil på lager?

Køb KanJam Frisbee-spil

Yderligere beskrivelse og flere billeder her:
KanJam Frisbee-spil

KanJam Frisbee-spil specifikationer

• Navn: KanJam Frisbee-spil
  • Pris: DKK 359.00
  • Mærke:
  • ProduktID: 16700
  • Returret: 90 dage
  • Fri fragt: Ja, ved køb over kr. 499
  • Hurtig levering: Bestil inden kl. 15 så sendes KanJam Frisbee-spil samme dag (hverdage)

Mange leder efter den billigste KanJam Frisbee-spil på nettet, og de ender oftest ud med at finde tilbud her: Gå til shop

Find den gode gave – KanJam Frisbee-spil f.eks.

KanJam Frisbee-spil er den populære gave til næsten alle anledninger. Leg & Spil > Legetøj > Udendørs Legetøj kategorien er næsten altid garanti for et smil på læben. CoolStuff.dk er din on-stop webshop, når det handler om gadgets. Varen leveres med luksuriøse 90 dages returret. Har du svært ved at finde den sjove gave, så er du faktisk i mål, hvis du køber KanJam Frisbee-spil, så gaven sikres en glad modtager. For at skære det ud i pap: KanJam Frisbee-spil er mange gange den bedste værtindegave. Ikke alle er lige pjattede med gadgets, og det er ofte de påtagede seriøse mennesker, og derfor er der nogen, der ikke vil risikere at købe gadgets som gaver. Det er dog en skrøne, og det skal ikke afholde dig fra at blive den glade giver af gadgets som gaver, alle mennesker, store som små, mener at gadgets er fremragende gaver.

KanJam Frisbee-spil har 90 dages returret

KanJam Frisbee-spil er en af de førende varer her på shoppen, og ligger i varegruppen Leg & Spil > Legetøj > Udendørs Legetøj. Og hey – du får jo også lige hele 90 dages returret med når du køber din vare. Det er efterhånden velkendt at online shoppere køber deres KanJam Frisbee-spil i den kendte webshop CoolStuff.dk, som ikke bare er en døgnflue, men har bevist sit eksistensgrundlag gennem lang tid. Vi har håndplukket varerne og blandt dem kan du helt sikkert finde noget du kan li, og der kan klikkes køb på produktet er på siden. Købes der ind i online webshops er priserne bedre- det skyldes bl.a. at sådan noget som husleje kan være meget lavere, da en god beliggenhed ikke er nødvendig.

KanJam Frisbee-spil med online fordele

Når du handler online, er du sikret lidt bedre rettigheder, så du på nogle områder er bedre stillet, end hvis du handler I fysiske butikker. Dine varer skal kunne returneres i 14 dage. efter du har foretaget dit køb på nettet, der er endda shops, der vælger at give mere der kan forlænge din standard returret med både uger og måneder. Når webshops har hele deres varekatalog liggende online, kan du se hele udvalget, og prissammenlignen er let at foretage, i de mange webshops der er på det danske marked. Og i dag kan du uden videre sammenligne priser fra mobilen eller en tablet uden brug af en computer. En anden ting du også slipper for, at skulle slæbe varerne hjem fra butikken. Webshoppen kan sende produkterne hjem til dig, hvis du ikke har valgt at få dem sendt hen til dit arbejde, og det kan frit vælges, når du angiver leveringadresse. Glem alt om at stå i kø, hvor ekspedienten lige skal ringe til en anden for at høre, hvorfor prisen ikke går ind til det rigtige. Når handlen foregår online så gå let og ubesværet direkte til kassen, når du er færdig med at handle, så spilder du ikke din tid på at vente på fru Hansen, der lige skal spørge om, hvad hver enkelt ting koster.

16 reviews for KanJam Frisbee-spil

Vær den første til at anmelde “KanJam Frisbee-spil”